دی نیوز اردو

خواتین میک اپ کیوں کرتی ہیں؟ راز سے پردہ اٹھ گیا

خواتین میک اپ کیوں کرتی ہیں؟
اگر آپ مختلف خواتین سے سوال کرتے ہیں “خواتین میک اپ کیوں کرتی ہیں؟” آپ کو جواب دینے کے لیے خواتین کے مختلف جوابات ملیں گے. کوئی صحیح جواب نہیں ہے.
خواتین کے میک اپ استعمال کرنے کی وجہ:
میک اپ ایک حالیہ ایجاد نہیں ہے. مرد اور عورتوں نے قدیم ثقافتوں جیسے مصری پہلوؤں کو پہچان لیا. جبکہ صدیوں میں کاسمیٹکس کا استعمال بدل گیا ہے. موجودہ معاشرے میں دنیا بھر میں خواتین اہم خریدار اور میک اپ کی صارفین ہیں.
اعتماد
کچھ عورت اپنے چہرے پر میک اپ کے بغیر دن کا تصور بھی نہیں کر سکتی ہیں. کچھ خواتین خود کو میک اپ کے بغیر اپنا چہرہ کسی کو نہیں دیکھنے دیتی. یہاں تک کے اپنے شوہر کو بھی نہیں دیکھنے دیتی. یہ بہت عام نہیں ہے. لیکن بہت سی خواتین کم از کم کچھ میک اپ کر کے جاب پہ جانے میں زیادہ اعتماد محسوس کرتی ہیں. میک اپ کی رقم جس کی بناء پر خواتین اعتماد محسوس کرتی ہے وہ مختلف ہوتی ہے.
بڑا دکھنے کے لئے
نوجوان لڑکیاں اکثر میک اپ کرتی ہے. کیوں کہ وہ اپنے عمر بڑی ظاہر کرنا چاہتی ہیں. جبکہ بہت سی نوجوان لڑکیوں کو صرف ہلکا پھلکا کاسمیٹکس جیسے پاؤڈر، مسکارا اور لپ کلر کی ضرورت ہوتی ہے. اور کچھ ہر طرح کے کاسمیٹکس استعمال کرنا چاہتی ہیں.
جوان دکھنے کے لئے
کچھ خواتین ایک مخصوص عمر میں کاسمیٹکس پر انحصار کرتی ہیں. کچھ کاسمیٹکس رینکل اور فائن لائنز ختم کرتے ہیں. جن سے خواتین اپنے عمر سے بہت چھوٹی لگتی ہیں.
صاف کمپلیکشن کے لئے
عورتوں کے لئے صاف کمپلیکشن ایک بہت بڑا مسلہ ہے. میک اپ ان کے اس مشکل مسائل کو چھپانے میں مدد کرتا ہے . بیشک ان کا دھیان سکن کو صاف رکھنے پے ہوتا ہے. Concealer سے وہ اپنی آنکھوں کے حلقوں کو چھپاتی ہیں. Foundation سے سکن کمپلیکشن کو نیٹ اور صاف بنتی ہیں.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: